Re: przykład praktyczny :)

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 13:25:20 MET

Dnia 2011-03-07, o godz. 11:36:57
Icek <icek@do.pl> napisał(a):

> A gdyby ta spółdzielnia dała dostęp innym operatorom to byłoby ich
> tam 4 i byłaby niższa cena, wyższa prędkość, wyższa jakość.

A także nastała by powszechna szczęśliwość a potem wreszcie komunizm co
to każdemu według potrzeb daje. ;-) A proza jest taka że nawet jak nie
ma ograniczeń jak na osiedlu gdzie mam mieszkanie to np. jest 3 dużych
operatorów (Aster, UPS, Vectra) plus TP SA i DSL-e po ich kablach.
Tylko że nie przekłada się to ani na niższą cenę, ani na prędkość (dla
mnie akurat mało ważne bo liczy się stabilność i stałe IP) ani na
jakość. Bo jedynie Aster w sensownej cenie daje stałe IP ale jak jest
pad to monter jest umawiany na za 2-3 dni choć ewidentnie widać że padł
modem bo nie ma zasilania - świeża sprawa ze stycznia. O ile jesteś na
tyle cierpliwy by odczekać godzinę aż ktoś odbierze na infolinii...

Zdrówko