Re: przykład praktyczny :)

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.wcale>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 12:09:35 MET

W dniu 2011-03-07 11:31, Icek pisze:

> trzeba mieć agregat, podłączasz i po temacie.

No teraz to przeginasz. Ile masz agregatów gotowych do pracy ? Jak masz
podłączony np 500 bloków ? a jak 2000 ?
Poza tym co ? postawisz sobie ten agregat pod klatką ? i zostawisz na
noc ? Powodzenia. Mówimy o pracy i awarii w terenie ! a nie na węźle czy
w serwerowni.

> trzeba budować światłowody, dawać lepsze urządzenia, budować lepszą jakość.
>
> Zawsze jest coś co można zrobić lepiej i nie pisz, że to jest poza
> Twoimi możliwościami. To poprostu było tak zaprojektowane i tak zrobione.
>
> Masz na to spory wpływ tylko jak to w tym biznesie bywa zawsze brakuje
> kasy na inwestycje. Tu się zaoszczędzi, tam się zaoszczędzi i później są
> awarie.
>
> Po co dawać ochronniki elektryczne, po co kupować lepsze zasilacze, po
> co stosować RPSy, po co światłowody.

Czasem jest tak, że jak kable są i ktoś ci je daje, to bierzesz i
dobierasz do nich sprzęt. Niekoniecznie mówisz, że nie interesują was
wasze kable, bo i tak sobie przekopię światłowód, bo to będzie mnie
kosztowało tylko 500 000 zł to nie chcę kabli.

Taaaak, ciekawe kto tak zrobi ...

wojtek

--
polecam stronę: www.nartyrowery.pl
największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym