Re: Do wszystkich, a w tym niedowiark贸w :-)

Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) <maciej_pmt_at_telco.one.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 11:27:53 MET

W dniu 2011-03-07 11:12, Icek pisze:

> no z zakresu 18-40 to gdzie艣 pewnie.

Rezerwacja pasma 48 kilobit贸w na ka偶dy megabit. Czyli mniej wi臋cej w
porz膮dku.
Jedno ale: to nie by艂 overbooking na poziomie punkt贸w styku, tylko na
poziomie backhaula. Innymi s艂owy mamy DSLAM agreguj膮cy 艂膮cza o sumie
przep艂ywno艣ci 1000 Mbps i pod艂膮czamy go linkiem 48 Mbps do BRAS-a i
dalej, niekoniecznie tylko w 艣wiat (bo mo偶e by膰 i do w艂asnych zasob贸w).
Overbooking na poziomie punkt贸w styku, o ile wiem, nie zosta艂 podany do
publicznej wiadomo艣ci :-)