> Wyjście z założenia, że prawie wszyscy Operatorzy świadczą prędkości,
> które prawie nigdy nie są osiągane jest bardzo krzywdzące dla całego
> środowiska. Takie stwierdzenie może tyczyć się tylko sieci GSM.
ale GSM ma to coś czego sieci kablowe nie mają. Mobilność. I to jest
pewnego rodzaju koszt mobilnosci. Wkurza mnie tylko, że reklamują się,
że są 7,2Mb/s
Wpadł raz taki klient do mnie i mówi: Potrzebuje szybki internet. Nasz
BOK proponuje: Może 4Mb/s, działa bardzo dobrze, dla podstawowych
czynności w internecie jest zupełnie wystarczające. A klient: Panie, ja
miałem już 7,2 z GSM. Teraz to ja potrzebuje z 50Mb/s bo tak wolno mi
działało.
> Od dawna jestem zwolennikiem walki z kłamliwymi reklamami, czemu tym się
> w pierwszej kolejności urzędy nie zajmą ? Jeśli operator oferuje
> prędkość 21 Mega użytkownikowi, gdzie cały sektor ma taką prędkość to
> jest jawne oszustwo. Wystarczy kupić modemy pojeździć posprawdzać na
> "certyfikowanym" sprzęcie i szybko tą "złą praktykę" ukrucić.
zgadza siÄ™, to jest najprostsze i najszybsze do wykonania. Popieram.
> Natomiast dawanie klientom narzędzie do niepłacenia, uderza głównie w
> małe lokalne firmy, które (w większości) paradoksalnie oferują najlepszą
> jakość usług. Tylko parametrem jakość/cena mogą konkurować z wielkimi
> bogatymi telekomami. Dla nich strata 10% wpływów przez X miesięcy może
> być zabójcza. Duży telekom sobie poradzi, bo ma na to środki.
tyż prawda ;)
Icek
Received on Mon Mar 7 09:50:03 2011
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 07 Mar 2011 - 10:40:01 MET