Re: Do wszystkich, a w tym niedowiarków :-)

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Mon 07 Mar 2011 - 09:47:35 MET

> Wyjście z założenia, że prawie wszyscy Operatorzy świadczą prędkości,
> które prawie nigdy nie są osiągane jest bardzo krzywdzące dla całego
> środowiska. Takie stwierdzenie może tyczyć się tylko sieci GSM.

ale GSM ma to coś czego sieci kablowe nie mają. Mobilność. I to jest
pewnego rodzaju koszt mobilnosci. Wkurza mnie tylko, że reklamują się,
że są 7,2Mb/s

Wpadł raz taki klient do mnie i mówi: Potrzebuje szybki internet. Nasz
BOK proponuje: Może 4Mb/s, działa bardzo dobrze, dla podstawowych
czynności w internecie jest zupełnie wystarczające. A klient: Panie, ja
miałem już 7,2 z GSM. Teraz to ja potrzebuje z 50Mb/s bo tak wolno mi
działało.

> Od dawna jestem zwolennikiem walki z kłamliwymi reklamami, czemu tym się
> w pierwszej kolejności urzędy nie zajmą ? Jeśli operator oferuje
> prędkość 21 Mega użytkownikowi, gdzie cały sektor ma taką prędkość to
> jest jawne oszustwo. Wystarczy kupić modemy pojeździć posprawdzać na
> "certyfikowanym" sprzęcie i szybko tą "złą praktykę" ukrucić.

zgadza siÄ™, to jest najprostsze i najszybsze do wykonania. Popieram.

tyż prawda ;)

Icek