Re: przykład praktyczny :)

Autor: Andrzej <andrzej_at_pingwin.invalid>
Data: Sun 06 Mar 2011 - 23:55:17 MET
Message-ID: <il13ch$jvk$1@news.task.gda.pl>
Content-Type: text/plain; charset="ISO-8859-2"

crazy bejbi wrote:

> W dniu 2011-03-06 23:05, Andrzej pisze:

[...]

>> Oczywiście utrata całego miesięcznego abonamentu za przerwę nawet
>> kilkunastogodzinną to raczej zły pomysł ale użytkownik nie powinien
>> musieć płacić przynajmniej za okres w którym usługa nie była
>> dostępna.
>
> Spodziewałem się odpowiedzi takich, że "trzeba było mieć zapas". I w
> sumie się z tym zgadzam :) To tylko przykład - żeby pokazać, że
> zażądanie wysokiego sla może się obrócić przeciwko użytkownikom, bo
> jak już przekroczę, to po co mam się starać, skoro i tak nie zapłacą ?

Dlatego pozbawianie całości abonamentu nie jest raczej dobrym
rozwiązaniem. Ale jeśli takie "awarie" (brak dostępu do usługi,
niezachowane parametry) będą się zdażały codziennie to chyba przyznasz,
że za taką usługę trudno wymagać 100% zapłaty? :-)

Pozdrawiam,
Andrzej
Received on Mon Mar 7 00:00:04 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 07 Mar 2011 - 00:40:01 MET