Re: Info z UKE

Autor: Andrzej <andrzej_at_pingwin.invalid>
Data: Sat 05 Mar 2011 - 23:28:26 MET

Tomasz ¦l±ski wrote:

> Problem wygenerowa³y GSMy. To ich reklamy zrobi³y wodê z mózgu
> u¿ytkownikom, wyrz±dzaj±c przy okazji szkody w ca³ej bran¿y. No ale
> có¿ - skoro w dzia³ach sprzeda¿y wszêdzie zdaje siê rz±dziæ jogurt i
> pasta do zêbów...

No có¿, w GSM o wiele trudniej zapewniæ gwarancje ze wzglêdu na
mobilno¶æ u¿ytkownika, st±d ju¿ by³y próby (choæ akurat nie w przypadku
dostêpu do sieci) udostêpniania us³ug w konkretnej - zarejestrowanej
wcze¶niej - strefie (Era domowy?), nie oznacza to jednak, ¿e powinno siê
obiecywaæ gruszki na wierzbie... chocia¿ osobi¶cie mam bardzo pozytywne
do¶wiadczenia z jednym z operatorów mobilnych, stabilne 5 Mb to nie
problem, oczywi¶cie w miejscu, gdzie jest HSDPA.

Pozdrawiam,
Andrzej