wm wrote:
>> Z drugiej strony paranoją jest, że klient końcowy musi płacić za
>> usługę, której dostawca nie dostarcza. Przy obecnych przepisach
>> wystarczy, że dostęp do usługi będzie przez np. godzinę w ciągu doby
>> i abonent zobowiązany jest do 100% opłaty za usługę.
>
> Nie przy obecnych przepisach tylko przy umowie jaką podpisało się z
> operatorem.
> Może nie kierujmy się megabitami tylko niezawodnością usługi jaką
> gwarantuje operator jeżeli zależy nam na niezawodności.
No tutaj się akurat mylisz, gdyż operator powołał się na stosowny artkuł
ustawy o prawie telekomunikacyjnym. Nie mam tego listu pod ręką więc nie
podam Ci dokładnie na czym oparł odmowę reklamacji.
Pozdrawiam,
Andrzej
Received on Sat Mar 5 13:05:06 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Mar 2011 - 13:40:01 MET