Re: Średnia prędkość internetu w Polsce jest ponad 65 Mbps

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.wcale>
Data: Fri 04 Mar 2011 - 12:39:18 MET

W dniu 2011-03-04 11:18, borg@uu.van pisze:
> Ahaha ;) dobre dobre...
>
> Chociaz z drugiej strony faktycznie przydaly by sie jakies
> regulacje z tej strony.. i zapewnienie chocby sensownego minimum...
> Wiele dostawcow leci sobie w kulki, chociazby moja ulubiona netia
> gdzie w godzinach szczytu opoznienia lubia skoczyc sobie 10x a o
> utracie pakietow nie wspomne

no tak, ale to jest bez sensu regulacja. że jak nie masz przez 12 godzin
przepustowości na poziomie 90% maksymalnej przepustowości łącza, to
klient ma nie płacić. Generalnie takie restrykcyjne prawo spowoduje, że
nikt płacić nie będzie.
Oczywiście z jednej strony cieszy, bo komórkowcom to już na pewno nikt
płacić nie będzie (widział ktoś 7,2Mbita ??), ale to uderzy też w
każdego, kto dostarcza internet.

Wojtek

--
polecam stronę: www.nartyrowery.pl
największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym