Re: Polityka bezpieczeństwa PWR PLIX vs niezawodność i wygoda.

Autor: Zboj <zboj_at__at_mnc.dot.pl>
Data: Wed 19 Jan 2011 - 19:46:02 MET

> AFAIK są to dwie różne maszyny na dwóch różnych fizycznych portach.

Od strony uczestnika PLIX'a? Żartujesz? Nie doczytałeś? Jak kupuję 1 port w
PLIX, to cokolwiek jest dalej w sieci Sylwka, ja oba jego routery widzę
przez 1 port, który wykupiłem. Wiesz - w tym kontekście każdy z nas mając
dwa swoje routery, też przecież ma je wpięte do jakichś dwóch gniazdek.

> Nieprawda.

Wypowiadasz się o mojej konfiguracji? Ciekawe. Adminujesz u mnie, bo nie
kojarzę? Troszkę się rozpędziłeś.

> To pokaż te zapisy z innych IXów. Ja nie znam żadnego IX, a należę do
> ponad 20, gdzie by dopuszczali takie zabawy w wirtualne IP.

Jeśli zmuszę się do ich przejrzenia i znajdę - to coś to zmieni w polityce
PLIX'a? Albo nie wiem - spotka mnie z tego powodu jakaś gratyfikacja?

--
---
Zboj (Piotr Marciniak)