Przemyslaw Frasunek wrote:
> - stabilnosc uslugi, liczba awarii w ciagu roku, czas ich usuniecia,
Jako etatowy pracownik CDP o/ Wroclaw pewnie zabrzmie srednioobiektywnie
niemniej postaram sie nieco przyblizyc. W szkielecie
u nas ostatnio jest calkeim przyzwoicie. Do tego mozna sie dodzwonic
do "zywego" administratora czego w Netii tak szybko nie uswiadczysz ;)
> - jakosc wsparcia technicznego,
Zalezy na kogo sie trafi ;) jesli problem jest zlozony to od razu
ticket trafia do kogos kompetentnego z kim mozna pogadac bez
zbednych idiotycznych pytan typu "czy restartowal pan urzadzenie."
> - RTT na laczu,
Zalezy jaka relacja (mniemam, ze chcesz kupic LIM-Lublin?)
W 99,95% czasu dzialania lacza jest minimalny tzn. tyle ile
czas w ktorym swiatlo pokona odleglosc miedzy lokalizacjami.
> - mozliwosc przenoszenia wielu VLANow, bez koniecznosci rekonfiguracji
> po stronie operatora.
Zalezy do czego bedziesz wpiety z obydwu stron. Jesli
bedziesz wpiety do Junipera to popros o CCC, jesli bedziesz terminowany
na Extreme'ie to VMAN. Przenosi wszystko jak leci i nikogo o nic sie
prosicnie bedziesz musial.
I po reklamie ;)
Pozdrawiam
Michal W.
Received on Thu Jan 13 19:25:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 13 Jan 2011 - 19:40:00 MET