Re: Jednak drozej

Autor: Michoo <michoo_news_at_vp.pl>
Data: Tue 21 Dec 2010 - 16:39:50 MET

W dniu 21.12.2010 14:43, Andrzej Karpinski pisze:

> 'Zostala uznana' jest tu dla mnie kluczowe. Podobnie jak Twoj pies
> moglby 'zostac uznany' za twor pastewny, i przerobiony na kielbase ;) Na
> tym polega rozroznienie rozumienia wolnosci, i systemow
> nakazowo-rozdzielczych,
> gdzie cos 'zostalo uznane'

To trochę nie grupa na takie dyskusje, ale proste pytanie:
naprawdę godzisz się na to, żeby 9x% ludzi zostało de facto niewolnikami
w imię "wolności" pozostałych (10-x)% (Imo "teoretyczna możliwość" to
NIE jest wolność.) czy tylko nie zdajesz sobie sprawy z tego do czego
brak regulacji prowadzi?

--
Pozdrawiam
Michoo