Re: Jednak drozej

Autor: Zboj <zboj_at__at_mnc.dot.pl>
Data: Wed 22 Dec 2010 - 13:49:56 MET

> 'Zostala uznana' jest tu dla mnie kluczowe. Podobnie jak Twoj pies moglby
> 'zostac uznany' za twor pastewny, i przerobiony na kielbase ;) Na tym
> polega rozroznienie rozumienia wolnosci, i systemow
> nakazowo-rozdzielczych,
> gdzie cos 'zostalo uznane'

Karpioo, no juz sobie daruj. TPSA uwlaszczona zostala na najwiekszej w kraju
publicznej infrastrukturze (bo wybudowanej za publiczne pieniadze), która
dostala w prezencie. Nikt inny nawet nie zbliza sie do posiadanej przez Was
infrastruktury. Cena za taka darowizne, sa obowiazki wzgledem innych
podmiotów, które takiej darowizny nie dostaly oraz ograncizenia regulatora.

TPSA nie zbudowala sieci od zera za pieniadze zewnetrznych inwestorów. Nie
wchodiz na rynki konkurencyjne, tylko jest operatorem zasiedzialym, który je
otrzymal z nadania. W dodatku ciagle dostawaliscie i dostajecie rózne fajne
"gratisy" z publicznej kasy, jak taki program "Internet dla szkol", z
którego kase dostawaliscie tylko Wy, a kazdy majac nawet podpiete szkoly -
wylatywal wobec ofert "za zlotówke" TPSY.

Nie jecz wiec juz prosze. To nie kwesti auznania, co wygodnie sobie wrzucasz
jak motto do tej dyskusji. Dzialalnosc TPSA na rynku nie ma korzeni
wolnorynkowych ani wynikajacych ze zdrowej konkurencji.

Czasem warto zerknac na dyskusje o rynku z perspektywy pozostalych kilku
tys. operatorów. Inaczej taki Twój wywód przypomina "wiedze" o swiecie
podobna do wiedzy ostatniego Cara w ostatnich tygodniach przed Rewolucja u
naszego wschodniego sasiada.

Uklony,

--
---