W dniu 2010-12-15 10:54, xbartx pisze:
> Dnia Tue, 14 Dec 2010 16:17:03 +0100, elmer radi radisson napisał(a):
>
>> Zatem dowodow na fakt iz jest to wciskanie produktu na sile jest
>> conajmniej pare. Jesli udajesz ze tego nie rozumiesz, to widze ze tego
>> nie zmienie i dalsza dyskusja jest pozbawiona sensu. Natomiast mogbys
>> sie zastanowic ze dwa razy zanim wlaczysz sie do dyskusji probujac
>> zanegowac cos ot tak dla zasady i glownie potrafiac krecic glowa na
>> "nie".
>
> Mogę to potwierdzić.
To, to znaczy co?
> Przy okazji zawierania umowy na dostęp do internetu,
> pakiet internetowy plus karta SIM wychodziły dużo taniej niż sam pakiet
> internetowy. Na początku nie chciałem, żadnych SIMów etc no ale jak
> zobaczyłem cennik to zmieniłem zdanie.
Więc jednak - klient świadomie zakupił tańszy pakiet niż jedną usługę.
> Fakt, że teraz przy rezygnacji
> jest okres wypowiedzenia bodajże 45 dni dla tego SIM, więc zabulę za dwa
> miesiące 100% więcej (bodajże zamiast 5 pln jak do tej pory to 10 pln).
Aha - a jaki okres wypowiedzenia majÄ… inne umowy Aster? Sprawdzamy
wszystkie, czy tylko wybiórczo?
> Według mnie jest to wciskanie, korzystne bo korzystne ale jednak
> wciskanie aby wyrobić normy.
Wiesz, 'wciskanie' kłóci się z elementem 'korzystnym' dla klienta.
-- Jutro to dziś - tyle że jutro.Received on Wed Dec 15 22:40:03 2010
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 15 Dec 2010 - 23:40:01 MET