Re: TP - 40Mb/s

Autor: <bofh_at_nano.pl>
Data: Wed 15 Dec 2010 - 13:02:37 MET

On 15.12.2010 12:54, entliczek wrote:

> No tak, bo tylko reklamy b臋d膮 wymaga艂y coraz wi臋kszego pasma. Co tam
> us艂ugi typu OnLive, monitoring domu, wiele strumieni VOD w jako艣ci HD,
> wideofonia czy nawet na lito艣膰 bosk膮 prosty P2P (nie wnikam w cel
> wykorzystania P2P). Jako艣膰 po艂膮czenia (na, kt贸ry sk艂ada si臋 r贸wnie偶 jego
> szybko艣膰) ma tak偶e wp艂yw na wyb贸r ISP. Wi臋c je艣li wszyscy b臋d膮 ju偶
> oferowa膰 100Mbps ty mo偶esz t艂umaczy膰 swoim pozosta艂ym 3 klientom, 偶e na
> archaiczne strony z 2010r. 1Mbps im wystarczy (przyjmuje 偶e akcja toczy
> si臋 w przysz艂o艣ci ;) ).

> [...]

Nie chodzi o mentalno艣膰, tylko o kierunki rozwoju. 10Mbps to b臋dzie za
ma艂o, bo telewizja zintegruje si臋 w 艣wiat艂owodzie z Internetem. Teraz
jest Full HD, nied艂ugo b臋dzie co艣 wi臋cej.
Problem w tym, 偶e coraz wi臋ksz膮 cz臋艣膰 contentu zajmuj膮 przekazy
dodatkowe typu reklama, kt贸r膮 coraz trudniej wy艂膮czy膰 i jest coraz
bardziej upierdliwa, i zajmuje coraz wi臋cej zasob贸w.

--
http://szumofob.eu