Re: TP - 40Mb/s

Autor: entliczek <pentliczek_at_zielony.guziczek.pl>
Data: Wed 15 Dec 2010 - 12:54:45 MET

W dniu 2010-12-15 09:02, bofh@nano.pl pisze:

> Tak, z czego 8Mbps zajm膮 reklamy, kt贸rych za choler臋 nie da si臋 wy艂膮czy膰.

No tak, bo tylko reklamy b臋d膮 wymaga艂y coraz wi臋kszego pasma. Co tam
us艂ugi typu OnLive, monitoring domu, wiele strumieni VOD w jako艣ci HD,
wideofonia czy nawet na lito艣膰 bosk膮 prosty P2P (nie wnikam w cel
wykorzystania P2P). Jako艣膰 po艂膮czenia (na, kt贸ry sk艂ada si臋 r贸wnie偶 jego
szybko艣膰) ma tak偶e wp艂yw na wyb贸r ISP. Wi臋c je艣li wszyscy b臋d膮 ju偶
oferowa膰 100Mbps ty mo偶esz t艂umaczy膰 swoim pozosta艂ym 3 klientom, 偶e na
archaiczne strony z 2010r. 1Mbps im wystarczy (przyjmuje 偶e akcja toczy
si臋 w przysz艂o艣ci ;) ).

Twoje podej艣cie jest w艂a艣nie zamykaniem si臋 w klatce, o kt贸rej m贸wi艂em
powy偶ej.

Z mojej strony EOT bo widz臋, 偶e niekt贸rzy siedz膮 jeszcze w swej
betonowej mentalno艣ci.

--
Pozdrawiam,
entliczek