Re: [OT] Re: problemy z połączeniem z www.wp.pl

Autor: Sławek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Mon 13 Dec 2010 - 23:33:04 MET

W dniu 13.12.2010 22:44, Lukasz Trabinski pisze:

> NTG jest pisanie o każdej anomalii w sieci. Zdarzeń w każdej dużej
> sieci jest kilkanaście dziennie, nie bardzo widzę potrzebę pisania
> o każdym jednym na polipie.

Zauważ, że nie napisałem, że "WP znowu padło", tylko zadałem konkretne
pytanie w celu uzyskania konkretnych informacji, którą też udało się
uzyskać. Niejako gratisowo dowiedziałem się też, że miałes problemy z
ciepłą wodą. :)

Te zdarzenia "w każdej dużej sieci" (cokolwiek to znaczy), których jak
piszesz jest kilkanaście (czemu nie kilka lub kilkadziesiąt?), mogą
generować konkretne straty. W takim przypadku istnieje duże
prawdopodobieństwo, że ktoś zapyta, z czego one wynikają i będzie trzeba
udzielić precyzyjnej odpowiedzi, bo nie w każdym biznesie potencjalny
przychód może być tracony od tak. Ustalenie przyczyn może też pozwolić
niejednokrotnie w wyeliminowaniu podobnych strat w przyszłości.

Nie zawsze da się żyć w błogiej nieświadomości (a nawet jeśli się da, to
zwykle bywa to niewskazane) i wszelkie ewentualne zgłoszenia zrzucać na
niewytłumaczalne i niemożliwe do zdiagnozowania zdarzenia, które są
normą i z którymi przecież nie ma sensu nic robić.

--
Sławomir Lipowski
http://lipowski.org