Re: UPC kupi³o Astera

Autor: Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl>
Data: Tue 07 Dec 2010 - 12:00:49 MET

"Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> writes:

> £±cznie mieliby jakie¶ 35% rynku CATV i poni¿ej 20% dostêpu do
> internetu, wiêc chyba nie bêdzie problemu.

No nie wiem, primo, w Warszawie to jest 100% CATV (chyba ze doliczac
wideostrade, ale to i tak chyba marginesik), a secundo nie wiem, jak w
telekomunikacji, ale w np. w bankowosci juz przy udziale w rynku circa
20% Pekao nie moglo kupic calego BPH, a w dziedzinie hipermarketow sa
decyzje w rodzaju "prosze bardzo, kupujcie siec A, ale bez sklepow w
miastach X Y Z, bo tam by nie bylo konkurencji".

  MJ