Re: AC-X L2 i ruch z 10.0.0.0/8, 172.16.0.0/12 i 192.168.0.0/16

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undefine_at_pld-linux.org>
Data: Thu 04 Nov 2010 - 08:42:56 MET

Dnia 04.11.2010 Icek <icek@do.pl> napisał/a:

> nie, konsekwencja dla mnie jest to ze musze sprawdzic pol miliona pakietow
> na sekunde zeby odfiltrowac te z niechcianych adresow.
masz 500kpps "niechcianego" ruchu? napewno nie jest to atak dos? Albo nawet ddos?

U mnie na interfejsie do plixa - owszem - widze troszke pakietow z adresami
"prywatnymi", ale - glownie wychodzace. Czesc z urzadzen w sieciach ktore nie
potrzebuja internetu, a musza byc widoczne w sieci(a nie chcialo mi sie ich
wycinac na firewallu), czesc zapewne z jakis routerkow ktore robia nata, ale
cos im umknie... itepe. Wiem - powinno to byc odfiltrowane, ale dla ruchu kilku
pps nie chcialo mi sie jeszcze usiasc i posprawdzac wszystkiego ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
HomePage: http://andrzej.dopierala.name/