Re: AC-X L2 i ruch z 10.0.0.0/8, 172.16.0.0/12 i 192.168.0.0/16

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Thu 04 Nov 2010 - 08:30:45 MET

> Ale konsekwencją jest niezamykanie połączeń TCP w prawidłowy sposób. Nie
> dociera FIN+ACK od klienta z prawidłowego IP. Cięcie pakietów nie
> wyeliminuje tej konsekwencji.

nie, konsekwencja dla mnie jest to ze musze sprawdzic pol miliona pakietow
na sekunde zeby odfiltrowac te z niechcianych adresow. Bez sensu. Jak do
tego dodam cala mase rzeczy ktore chcialbym filtrowac na routerze brzegowym
to juz wychodzi pewne obciazenie. Tak jak pisalem bez sensu. Jak ktos ma
problem ze zlym zamykaniem sesji TCP to pisz do tego kto ma ten problem i
niech sobie radzi wlasnie ten ktos

Icek