Re: PiS: Grożą nam w internecie. Trzeba wprowadzić monitoring sieci

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Sun 24 Oct 2010 - 12:14:27 MET DST

Andrzej Karpinski wrote:

> Dobrze, ze dodales ze takie pomysly biora sie od 'idiotow z
> ktorejkolwiek partii', bo juz zaczalem podejrzewac, ze probujesz
> udowodnic, ze takie pomysly pochodza od 'tej ktorej spisek masonski
> urzadzil zamach terrorystyczny i holocaust w biurze poselskim w Lodzi, z
> powodu ze nawolywala do tego kampania nienawisci Tuseka i Komarowskiego'.

się okazało, że ten ich ciepły kurwidołek zwany sejmem i senatem się
robi trochę gorący..
Cóż, jest wojna - giną ludzie. Szkoda ich w ludzkim wymiarze.

Ale gdyby zrobić ekstrakcję tej ludzkiej części, to zostaje g.. warte
polityczne dno z mułem i niektórzy rzeczywiście mogą się zabrać za
sprzątanie...

Marcin