Re: tp-ix ?

Autor: Konrad Plich <konradpl_wytnij_at_piotrkow.tpsa.pl>
Data: Thu 14 Oct 2010 - 18:10:04 MET DST

Dnia Thu, 14 Oct 2010 04:54:40 -0700 (PDT), obeer napisał(a):
> że będą VLANy robić
> po 500pln (i się będą sprzedawać, bo w PLIXie do tej pory się sprzedał
> tylko jeden, gdyż klienci-operatorzy wolą wstawić switcha za 150pln i
> zapinać się bezpośrednio kablami ze sobą jak potrzebują private
> peeringów) i inne tam herezje ;-P

"Jeśli biznes zamyka się na 40 m kw to kabelki są dobrą alternatywą dla
VLANów, jesli serwerownie są trzy to VLANy mogą być przydatne, jeśli
natomiast switchy IXa jest 400 to trudno wskazywać kabelek o długości 500km
jako poważną alternatywę dla VLANu."

Udzieliłem Ci dzisiaj takiej odpowiedzi. Jeśli nie dosłyszałeś lub do końca
nie zrozumiałeś to trzeba było śmailo pytać bo ja jestem bardzo cierpliwy.

> Z ciekawych rzeczy, wszystkie portale są już w TPIXie podobnież.
> Miejmy nadzieję, że same portale już o tym wiedzą...

Podłączenie sesji BGP do route serwera wymaga prznajmniej odrobiny
przytomności umysłu...

> pstryknąłem kilka fotek z prezentacji - jeśli ktoś by chciał, to urla
> podeślę na priv, a to samo będzie pewnie za tydzień mówione w
> Krakowie ;-)

To mnie najbardziej ubawiło. Prezentacja będzie wywieszona na www ale
dzięki za szeptany marketing :-)

Konrad