EOF czyli ochrona środowiska by &TP

Autor: 'Tom N' <news_at_int.dyndns.org.invalid>
Data: Tue 17 Aug 2010 - 13:27:47 MET DST

TP uprzejmie przysłało e-mail zatytułowany: Elektroniczna zgoda na EOF

"Dziękujemy, za korzystanie z usługi polecenie zapłaty lub stałego zlecenia
na rachunku bieżącym opłacając rachunki TP.

Proponujemy dodatkowe udogodnienie - w trosce o ochronę środowiska
naturalnego wprowadzamy nowy sposób dostarczania faktur. Zamiast papierowej
faktury VAT za usługi telekomunikacyjne będą mogli Państwo otrzymywać jej
dokładny *elektroniczny obraz faktury*. Będzie on dostarczany co miesiąc
zaczynając od następnego okresu rozliczeniowego na wskazany przez Państwa
adres e-mail.
[...]
Jednocześnie informujemy, że wszystkie oryginalne faktury zostaną Państwu
doręczone po zakończeniu roku kalendarzowego w jednej zbiorczej przesyłce
pocztowej, którą otrzymacie Państwo do końca lutego kolejnego roku, co
ułatwi rozliczenie możliwych ulg za internet w formularzu PIT.
[...]
Jeżeli chcą Państwo aby elektroniczny obraz faktury był dostarczany pod inny
adres e-mail prosimy o kliknięcie na poniższy link:

_Proszę o dostarczanie elektronicznego obrazu faktury pod inny_
_adres e-mail._

Jeżeli nie są Państwo zainteresowani
elektronicznym obrazem faktury prosimy o kliknięcie na poniższy link:

_Nie chce chronić środowiska naturalnego i nie zgadzam się na otrzymywanie_
_obrazu faktury._
"

Wychodzi mi, że jeśli nie kliknę jednego z dwóch linków, to domyślnie uraczą
mnie EOF i dostarczą zbiorczo faktury do końca lutego. Jeśli natomiast
kliknę drugi link, to 11 kopert zostanie zapisane na konto mojego
/nieekologicznego/ stosunku do środowiska naturalnego.

Szanowna &TP -- jeśli o mnie chodzi, to nie musicie pakować faktur w
koperty, wystarczy fakturę na trzy i jak chomika taśmą...
Nie? Bo reklam nie będzie gdzie włożyć -- przecież pewnie i tak, nawet
gdybym wybrał EOF, to wysyłalibyście co miesiąc kopertę pełną "nowej,
lepszej oferty", tak jak to robicie obecnie -- faktura to jedna standardowa
kartka A4, czyli 1/10 papieru który do mnie przysyłacie co miesiąc --
zrezygnujcie z 9 kartek z reklamą i chrońcie środowisko...

--
Tomasz Nycz
[priv-->>X-Email]