Re: Atak z wykorzystaniem IPv6 w PLIX, AC-X i na dowolnym innym styku L2.

Autor: Sławek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Wed 11 Aug 2010 - 00:22:32 MET DST

W dniu 11.08.2010 00:06, Lukasz Trabinski pisze:

> Myśłałem, że się domyslisz... Napisałeś, cytuję:
>
> "Debiany podane poniżej przez ciebie nie wyglądają na Linuksy? Może jestem
> przewrażliwiony, ale dla mnie otwarty dostęp do snmp, czy ssh stanowi jednak
> problem "
>
> No to ja się pytam, czy otwarty port 179 nie stanowi dla ciebie problemu?

Ponowie pytanie. Co rozumiesz, przez otwarty? Dla mnie otwarty port TCP
to taki, z którym mogę nawiązać połączenie TCP. Nie udało mi się za
bardzo trafić na otwarty dla mnie port TCP 179, poza tymi dostawców, z
którymi mam sesje BGP + moje dla iBGP. Ale muszę przyznać, że nie
przyszło mi do głowy, żeby szukać. Jak by z definicji sesje BGP
konfiguruje się miedzy parą konkretnych adresów IP. Mam wrażenie, że
dalej nie bardzo wiem, co masz na myśli... Możesz opisać konkretny
przykład, który chodzi Ci po głowie?

--
Sławek Lipowski