Re: Atak z wykorzystaniem IPv6 w PLIX, AC-X i na dowolnym innym styku L2.

Autor: Grzegorz Janoszka <Grzegorz_at_nie-lubie-spamu.Janoszka.pl>
Data: Tue 10 Aug 2010 - 22:48:50 MET DST

On 10-8-2010 21:44, S艂awek Lipowski wrote:
> Przepraszam, mo偶e faktycznie dawanie opisu adekwatnego do zawarto艣ci
> strony jest bez sensu. Postaram si臋 zmieni膰 go w wolnej chwili na
> "przesadzanie ro艣lin doniczkowych".

Eh, gdyby艣 mia艂 jaja, to by艣 m贸g艂, szczerze czy nieszczerze napisa膰, 偶e
reklama, kt贸ra wysz艂a, by艂a niezamierzona i 偶e przepraszasz.

> Rozumiem, 偶e kompletnie nie dopuszczasz do siebie my艣li, 偶e s膮 na tym
> 艣wiecie ludzie, kt贸rzy pisz膮 co艣 i maja satysfakcj臋 z tego, 偶e kto艣 to
> potem przeczyta? Jak ju偶 kiedy艣 na usenecie pisa艂em, zwykle jak cz艂owiek
> pisze co艣 dla ludzi, to przed nimi tego nie chowa, a stara si臋 im to
> zaprezentowa膰. Zwykle te偶 spotyka si臋 wtedy z krytyk膮. Mam za sob膮
> epizod wsp贸艂pracownika jednej z poczytniejszych magazyn贸w o grach
> komputerowych, wiec uwierz mi... przywyk艂em.

No rzeczywi艣cie, po "epizodzie wsp贸艂pracownika jednej (?) z
poczytniejszych magazyn贸w o grach..." jeste艣 prawdziwym ekspertem, a
ka偶dy, kto si臋 odezwie jest maluczki i niedoros艂y. Trolujesz.

--
Grzegorz Janoszka