Re: Ile za przekop

Autor: jurajski Jaskiniowiec <jurajski_jaskiniowiec_at_jaskinia.na.jurze>
Data: Sat 24 Jul 2010 - 02:29:42 MET DST

> Na chwile obecna jest tak:
>
> - TP potrzebuje zrobic dziure i polozyc kabel
> - TP samodzielnie tego nie robi, tylko bierze firme ktorej zleca prace
> - W miedzyczasie ktos w imieniu TP zbiera zgody, podpisuje umowy

To akurat wiem, ze sama TP tego nie robi, tylko zleca (tak, jak juz
praktycznie 99% zadan, oprocz zarzadu i kierownictwa) ;-) Po prostu bylo
to uproszczeniem z mojej strony :-)

> Osobna sprawa jest posprzatanie terenu - i tu tez obowiazuje zasada, ze
> chcacemu nie dzieje sie krzywda. Robi to firma zewnetrzna, ktora bierze
> na umowe zlecenie robotnikow. Robotnik jaki jest kazdy widzi. Jak sobie
> nie sprawdzisz to ci zostawia syf. I nie bardzo widze w tym wine TP czy
> kogokolwiek. Po prostu musisz wziac kierownika prac i przypilnowac zeby
> Ci nie zakopali flaszek w dole pod domem ;)
>
> k.

Wiesz, wina TP jest taka, ze to ona zleca i powinna nadzorowac i rozliczac
podwykonawcow, a nie ja. Ja tylko w dobrej wierze udostepniam moja
wlasnosc. Jesli TP ma gdzies moja wlasnosc, czyli - jesli nie robi nic, by
naprawic szkody, jakie wyrzadzil jej podwykonawca, to dlaczego ja mam
jeszcze tracic czas, by dbac o ich interesy? Wina TP jest taka, ze jesli
zleca to komus, to powinna tez miec kogos od nadzoru. Jesli nie ma i tak
jak napisales - ja mam dopilnowac rzetelnosci podwykonawcy, to powinienem
za to otrzymac wynagrodzenie, bo moj czas tez jest cenny ;-) Ja tylko
powinienem isc i stwierdzic, czy jest ok i moga kopac u sasiada, czy
jednak powinni cos poprawic. Tak sie sklada, ze zazwyczaj po przekopie sa
uwagi, ale i podwykonawca i TP maja to gleboko w ... ;-)

OK, bo znowu esej napisze ;-) A nie o to mi chodzilo... Dzieki za porade
:-)

--
SprzedamTO.pl