Re: Spam z onetu

Autor: Michoo <michoo_news_at_vp.pl>
Data: Wed 23 Jun 2010 - 22:08:02 MET DST

J.F. pisze:

> Usilowalem wyslac e-mail za granice, i wyszlo mi ze Onet podpadl
> Spamcop.net i go zablokowali na serwerze odbiorcy.

http://www.spamcop.net/w3m?action=checkblock&ip=213.180.147.145

Możesz się skontaktować z administratorem domeny (postmaster@domena) i
poinformować, że ma nieaktualny filtr. (I możesz go dodać do pbl jak
zablokuje tego maila ;) )

Możesz niestety mieć też problem jak z home.pl w Polsce - generalnie nie
przyjmują poczty z zagranicy i mają w dupie to, że ktoś nie może odpisać
na OTRZYMANY mail - z klucza wszystko dostaje "Twoja wiadomość wygląda
jak spam."

--
Pozdrawiam
Michoo