Spam z onetu

Autor: J.F. <jfox_xnospamx_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Jun 2010 - 11:14:26 MET DST

Usilowalem wyslac e-mail za granice, i wyszlo mi ze Onet podpadl
Spamcop.net i go zablokowali na serwerze odbiorcy.

Jakie macie doswiadczenia - wiele spamu jest z onetu przysylane?
Bo nie wiem czy samemu adres zmieniac czy doradzac adresatowi
zmiany :-)

Na konto w Onecie spam przychodzi w jakiejs minimalnej ilosci, a na
inne konta to raczej zagraniczny a nie krajowy, wiec wydaje mi sie
ze ktos tu nadmiernie zareagowal.

--
J.