Re: LIM

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Mon 17 May 2010 - 21:47:20 MET DST

W dniu 2010-05-17 20:35, Łukasz Jagiełło pisze:

> Tak to ul. Mostowa, koncówki od 001 do 029 w linku.
>
> ps. Zdjęcia nie są mojego autorstwa i nie wiem kto je robił.

Dzięki, byłem tam:)Ale zdjęcia mi jakoś nikt nie zrobił... Sprawa
światłowodu była jeszcze inna. Cwaniczkowanty wykonawca przeciął kable,
m.in. światło wiem, że Tepsy i telewizji jakiejś. Wyciągnął na wierzch i
przysypali ponownie. Odgrzebali i właściciel wykonawca jakiegoś radcę
prawnego ze swojej siedziby wołał co miał paragrafami porzucać i
udowadniać, że kable były przykryte trawnikiem. Znajomy dokumentację
uzgadniał, ale opowiadał jak dziennikarz się zjawił i jakie padały
pytania, jakby pentagon położyli.
Sorry za pudelka, myślałem, że o tamtej sprawie` pisałeś, też z
Bydgoszczy była.