Re: LIM

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 17 May 2010 - 10:45:14 MET DST

On Sun, 16 May 2010 02:02:37 +0200, Ślązak <slazak@kebab.org.pl>
wrote:

>To było OIDP na jakimś moście. Mam fotki z tego zajścia. Co akurat dokładnie
>przecięli tego nie wiem, widać było pocięte kable miedziane i szklane. Fakt
>faktem, że wtedy też mocny fakap w sieci był.

Wystarczy zeby budowlańcy w plany nie spojrzeli przy robocie albo nie
stał kierownik budowy i patrzył gdzie koparka jedzie. W Warszawie -
jeśłi chodzi o kableki czy światłowody - to norma. Przy czym trafić w
kabelek czy światłowód to dośc prosto bo tego dużo a i plany bywają
mało aktualne. Ale trafić w magistralę wodociągową czy gazową to niby
problem a jednak co jakiś czas się zdarza. ;-) Gadąłem parę dni temu z
facetem który nadzoruje roboty ziemne na rogu Twardej i Grzybowskiej
rzut beretem od centrali Tepsy i mówił mi że mają stały kontakt bo
plany planami a życie życiem i rózne kableki których nei ma na
planach przy kopaniu wychodza na wierzch.

Zdrówko