Re: Lekko ot - uke chce danych naszych klientow

Autor: M <marekm72_at_gmail.com>
Data: Mon 17 May 2010 - 10:33:55 MET DST

On 17 Maj, 09:57, kriZb <kr...@noexistent.no> wrote:
> Oczywiscie, ze pewnie adresy. I to zagregowane.

Zagregowane do poziomu budynku - w Warszawie to może być blok/
biurowiec, ale np. na wsi to najczęściej domek jednorodzinny (1
budynek = 1 klient), czyli w praktyce pełna lista adresów klientów.
Chyba lepsza byłaby tu agregacja na poziomie ulic, ale nie wiem czy
tak można. Czy mogą ukarać (do 3% rocznych przychodów) jeśli dane
dostaną w terminie, ale nie tak szczegółowe jak sobie zażyczyli?

Przy okazji - udało się komuś wysłać maila do UKE w odpowiedzi na to
co przyszło? Ja niestety dostaję zwrot: