Re: pasmo za free w TP dla dostawcow tresci

Autor: Zboj <zboj_at__at_mnc.dot.pl>
Data: Fri 16 Apr 2010 - 15:24:27 MET DST

> Czy ty oferejesz dostęp do swojej sieci za free?

Wielu operatorów w Polsce stosuje politykę otwartego peeringu. Nie oznacza
to rozdawania usług klientom końcowym, ale wymieniania się ruchem z innymi
operatorami lub dostawcami treści. W tym kontekście tak - jest to dostęp do
sieci/zasobów za free. Mam trochę takich sesji.

Pozdrawiam,

--
---
Zboj (Piotr Marciniak)