Re: Netia jak z jakością łącza operatorskiego?

Autor: Sławek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Mon 12 Apr 2010 - 18:26:48 MET DST

Sied@r pisze:

> Net mi źle działa "mam 20ms do Onetu" - kogo to obchodzi w chwili jak
> się coś dzieje - jest problem ze znalezieniem konkretnej informacji -
> co, kiedy, dlaczego?

To jest fakt, pełna dezinformacja.

> Chcesz jakieś zmiany wprowadzić w filtrach itp. piszesz na bgp@netia i
> nikt - dosłownie nikt nie odpowie ci słowem - "zrobione lub nie da się".
> Jedyne odpowiedzi jakie otrzymałem - to "Jestem na urlopie ...." z
> autorespondera.
>
> (...)
>
> Darek

Tu się akurat nie zgodzę, ostatnio aktualizowali mi filtr dla nowego PI
i odpowiedź o tym, że już gotowe była chyba w ciągu doby, generalnie do
zaakceptowania. Inna sprawa, że np. ATMAN generuje filtry dla PI na
podstawie obiektów route i w ogóle nie ma konieczności zgłaszania się do
nich. :)

--
Sławek Lipowski
http://lipowski.org