Re: Netia jak z jakością łącza operatorskiego?

Autor: <Sied_at_r>
Data: Mon 12 Apr 2010 - 09:21:48 MET DST

mixer pisze:
> A jak oceniacie opóźnienia, routing i wyjście na świat?

Net mi źle działa "mam 20ms do Onetu" - kogo to obchodzi w chwili jak
się coś dzieje - jest problem ze znalezieniem konkretnej informacji -
co, kiedy, dlaczego?

Chcesz jakieś zmiany wprowadzić w filtrach itp. piszesz na bgp@netia i
nikt - dosłownie nikt nie odpowie ci słowem - "zrobione lub nie da się".
Jedyne odpowiedzi jakie otrzymałem - to "Jestem na urlopie ...." z
autorespondera.

Ogólnie Netię oceniam negatywnie - z powodu oszczędności - poszli w
podwykonawstwo.
O ile jeszcze w moim rejonie pracowały tam osoby, które znaliśmy szło
się czegoś dowiedzieć, coś popchnąć wewnątrz firmy.
W tej chwili - nie wiem kto w Netii pracuje oprócz handlowców - mam
wrażenie, że niewiele więcej osób, może jeszcze jakieś osoby od
zarządzania projektem.

Cały rok może działać świetnie ale wówczas kiedy potrzebujesz ich na 5
min, po prostu nie ma z kim rozmawiać.
Mam wrażenie jest tam gorzej niż organizacyjnie niż w innych firmach
tego typu.

Mój wniosek opieram tylko i wyłącznie na moich doświadczeniach z tą
firmą. Łącza operatorskie od STM1 do kilkaset Mb/s (max. 700Mb/s).

Jak działa, działa zwykle świetnie (po światełku), jak są problemy
zwykle to twój problem.

Darek