Re: ilosc pakietow / Mb

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Tue 30 Mar 2010 - 15:21:25 MET DST

> moim skromnym zdaniem twórcy ustawy i tak nie rozróżniają jednostek tak
> więc czy będzie to milion czy miliard pakietów na sekundę nie zrobi to
> na nich wrażenia.
> Zrób tak jak mówiła Pani prezes, musisz to wyłożyć jak debilowi,
> matematykę skrócić do minimum a na końcu konkretne łopatologiczne
> wyjaśnienie, że np wymagało by to zapisania X płyt DVD (albo lepiej CD)
> dziennie, co tygodniowo jest tyle, miesięczny tyle a rocznie tyle.
>
> Do tego przemnóż to razy 1000 i powiedz że przypuszczasz że tak by to
> wyglądało w TP.
> [...]

tworcy to najczesciej techniczni idioci, ktorzy nie maja pojecia o
technikaliach.

Moim zadaniem jest przygotowanie czegos co bedzie mozna uznac za wiarygodne.
Z podaniem konkretnych danych. Dlatego sample potrzebuje realne a nie
obliczone. Obliczone i takie z mojej sieci to mam.

A i tak sie okaze, ze pozniej jakis matol z izby celnej powie "logowac
wszystko" albo "wylaczyc facebook.com bo tam jakas pornografia siedzi".

Icek