Re: ilosc pakietow / Mb

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Tue 30 Mar 2010 - 14:40:48 MET DST

Icek wrote:
> 500Mb/s.
> reszte
>
> wlasnie dlatego te dane mi sa potrzebne. Odczytanie szybkosci i ilosci
> pakietow z interfejsu to pikus a prawdziwe dane (nie wyliczenia z kosmosu
> teoretyczne) maja dac swiadomosc tworcom ustawy, ze nie da sie tego logowac.

moim skromnym zdaniem tw贸rcy ustawy i tak nie rozr贸偶niaj膮 jednostek tak
wi臋c czy b臋dzie to milion czy miliard pakiet贸w na sekund臋 nie zrobi to
na nich wra偶enia.
Zr贸b tak jak m贸wi艂a Pani prezes, musisz to wy艂o偶y膰 jak debilowi,
matematyk臋 skr贸ci膰 do minimum a na ko艅cu konkretne 艂opatologiczne
wyja艣nienie, 偶e np wymaga艂o by to zapisania X p艂yt DVD (albo lepiej CD)
dziennie, co tygodniowo jest tyle, miesi臋czny tyle a rocznie tyle.

Do tego przemn贸偶 to razy 1000 i powiedz 偶e przypuszczasz 偶e tak by to
wygl膮da艂o w TP.
Pomijaj膮c ca艂e technikalia, udowodnisz 偶e samo sk艂adowanie tego b臋dzie
awykonalne a co dopiero trzymanie tego przez 5 lat lub d艂u偶ej.

Marcin