ilosc pakietow / Mb

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Tue 30 Mar 2010 - 11:35:26 MET DST

Tworze material pt. "Wplyw logowania i filtrowania Internetu na koszty
dzialanosci operatorow telekomunikacyjnych" dla Pani Prezes UKE.

W zwiazku z powyzszym bylbym wdzieczny za dane: aktualna szybkosc na porcie
vs aktualna ilosc pakietow

Interesuja mnie najlepiej porty ruchu hurtowego nie mniejsze niz 500Mb/s.

Jezeli ktos jest chetny to prosze o przeslanie danych. Prosze rowniez o
wskazanie czy mam wskazywac taka osobe jako zrodlo tych konkretnych danych w
przygotowywanym materiale.

Mile widzien sa natomiast informacje w postaci ilosci sesji tcp na takim
porcie, rozroznienia pakietow pod wzgledem wielkosci oraz na syny i reszte
;)

Icek