Re: [NTG]Re: netia - odlaczenie bez podania przyczyny

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Tue 30 Mar 2010 - 11:03:46 MET DST

> Wg mnie to oszukiwanie ludzi na temat usługi, która bądź co bądź jest
> prowadzona w sposób amatorski i wg mnie to problem polskiego internetu. Z
> jednej strony monopolista, a z drugiej amatorzy uzależnieni od tego
> monopolisty, a na końcu klienci , którym się obiecuje, prawidłowośc
> działania usługi.

eeeeeeee, sadze, ze gdybys placil zgodnie z fakturami to zadnego problemu by
nie bylo. Problem zaczyna sie gdy klienci zaczynaja placic mnie,
nierownomiernie, za duzo oraz znaczaco inaczej niz wystawiane faktury

moze sie okazac, ze system komputerowy odpowiadajacy za ksiegowanie
pieniedzy jest ulomny i w porownaniu z dziwnymi wplatami klienta powstaje
problem prowadzacy do blokady

Icek