Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:
> (...)
> Np na ok 36h jak pokazala ostatnia awaria hawe ;)
To już jest kwestia tego, jaki poziom dostępności się zakłada i jakie
oraz w jaki sposób uzupełniające się usługi się kupuje. Tej awarii
akurat w ogóle nie odczułem, chociaż była informacja od jednego z
operatorów, że problem może być odczuwalny (przy czym nie 36h, bo widać
wcześniej sobie wewnętrznie z tym poradzili).
> Agregacja zakupow - ktos to musi robic.
Dokładnie. :)
> Za swoim as-em(hop++).
Czy to jest naprawdę taki problem?
> Ten ktos chce zarobic($$++).
Można to zrobić po kosztach, przy czym po kosztach oznacza pokrycie
wszystkich kosztów, w tym pracy ludzkiej i inwestycji...
> I dochodzi kolejny potencjalny punkt awarii (SLA--).
Metro z TP ma w standardowym SLA 12h ROBOCZYCH na reakcję, a ludzie
kupują je w takiej opcji. Myślę, że z takim SLA nawet w małej skali
można konkurować. Ponadto ci, którzy pracują 24/7 i tak będą mieć
zdublowane niezależne łącza...
> Ew problem polityczny.
Tak, to faktycznie może być największy problem...
-- Sławek LipowskiReceived on Wed Mar 17 18:20:05 2010
To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 17 Mar 2010 - 18:40:01 MET