Re: Neutralny IX w Łodzi

Autor: Paweł Rohde <pawel_at_nospam.rohde.pl>
Data: Wed 17 Mar 2010 - 03:12:29 MET

Sławek Lipowski pisze:

> Ja tu widzę problem jajka i kury. Bez kontentu ISP oleją IXa, bez ISP
> IXa oleją dostawcy treści...

Tak jak napisał Andrzej. (Jesteśmy razem w PIXie)
Ruch z pixa to w dzień około 3-4Mbity z pikami do 8.
Średnia raczej około 2.

Ale jak spojrzysz na statystyki tego punktu:
http://www.pix.net.pl/statystyki.html

to dam sobie głowę uciąć, że allegro i nasza klasa "wkładają" do niego
po 300-400Mbit.

Im się opłaca nie kupić tych kilku(set) megabitów
Mi się opłaca mieć ping do nich 1-2ms

--
pozdrawiam
Paweł Rohde