Re: Podpisywanie umow z LIR na rezerwacje zasobów - stan obecny

Autor: jaro <jaro_at_vip.wp.pl>
Data: Tue 16 Mar 2010 - 13:17:29 MET

On 16 Mar, 10:11, Marcin Kuczera <mar...@leon.usun-to.pl> wrote:

> a Ty naiwny jesteś czy wierzysz w Mikołaja ?
>
> Jeżeli jakiś LIR nie pobiera za to opłat, to TYLKO i WYŁĄCZNIE robi to
> dla swoich klientów którzy kupuje u niego odpowiednie wolumeny.
>
> LIR też za to płaci a nikt dopłacać nie będzie.
>
> Marcin

hehehe
nie jestem naiwny tylko podpuszczam kolegę który twierdzi że netia
robi to za "free" :)
bo też uważam że netia nie wygląda na wolontariusza który chętnie
wyłoży za każdy zasób 50 euro
Dlatego poprosiłem o wytyczne bo pisać możemy wszytko co chcemy a
rzeczywistość wygląda inaczej.

dlatego ponawiam apel o wskazanie źródła informacji które potwierdzą
że netia robi to za darmo.

pzdr
JAro