Re: Transmisja z PLNOG - panel o wykluczeniu cyfrowym

Autor: Łukasz Bromirski <welcome_at_to.hell>
Data: Mon 15 Mar 2010 - 00:26:43 MET

On 2010-03-13 19:25, Łukasz Jagiełło wrote:

> Miałem okazje posłuchać piątkowej części i przyznam, że transmisja była
> idealna. Może problemy gdzieś po drodze ?

Słychać i widać nas było dobrze na Okęciu z płatnego WLANu, oraz
przynajmniej w jednej lokalizacji w US oraz w Japonii. Więc jeśli
komuś było słabo, to najprawdopodobniej nie problem po naszej
stronie :)

--
"Everything will be okay in the end.  |                 Łukasz Bromirski
  If it's not okay, it's not the end." |      http://lukasz.bromirski.net