Re: Dostępność i ceny DWDM i dark fiber

Autor: h.a.k.i.m <h.a.k.i.m_at_wp.pl>
Data: Sun 14 Mar 2010 - 12:45:19 MET

Użytkownik "Sławek Lipowski" <slawek@lipowski.org> napisał w wiadomości
news:hnie6q$3ds$1@inews.gazeta.pl...
> Jak jest z cenami i dostępnością do DWDM i dark fiber u polskich
> operatorów? Załóżmy, że chcielibyśmy przerzucić 100Mbps, 1Gbps lub 10Gbps
> między Łodź-Warszawa, Warszawa-Katowice, Katowice-Łódź. Do kogo (bazując
> na Waszym doświadczeniu) warto się zgłosić, jakich cen się spodziewać. Dla
> uproszczenia możemy przyjąć, że chcemy spiąć lokalizacje, w których już
> jest dostępna potrzebna infrastruktura.
>
> --
> Sławek Lipowski

Nie wiem jak jest przy takich duzych odległościach -pomiędzy
wojewódźtwami -ale TP podobno ma umożliwiać zapięcie dwóch lokalizacji (max
1Gbps) w obrębie wojewódźtwa. Usługa niby ma kosztować około 10kpln netto.
Piszę niby bo w TP nikt tego nie potwierdził.
Jeśli ta cena dojdzie do skutku to strach pomyśleć o cenie ciemnych włókien
pomiędzy odległymi lokalizacjami

H.