Re: METRO ETHERNET/ATM/EVPN - dziwne wywiady techniczne

Autor: HaQs <tavic_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 09 Mar 2010 - 09:25:06 MET

Nie doprecyzowałem troszke że na atm był jeden wywiad a na metro kilka i
właśnie na tą samą usługe tzn METRO wróciło kilka zupełnie różnych WT

Tak na odczep sie :) znowu pyta to doliczymy ze brakuje tam jeszcze pare km
:-)

Pozatym złożyłem też o WT na CA w mieście obok i też brak WT.

Wogóle ciekawe jest też że usługe to oni sprzedają jak już to chyba na
odczep sie :) bo jakiegoś przybliżonego wykazu tez nieda sie uzyskac gdzie
usługa była by dostępna :)