Re: Podpisywanie umow z LIR na rezerwacje zasobów - stan obecny

Autor: Paweł Rohde <pawel_at_nospam.rohde.pl>
Data: Mon 08 Mar 2010 - 21:16:35 MET

Marcin Kuczera pisze:

> Masz PI/AS i nie masz na to żadnej pisemnej umowy z żadnym LIRem, jak do
> tego terminu Twoje PI/AS nie będą powiązane z LIRem ową umową, to
> dostaniesz propozycje od RIPE umowy (ceny jak za LIRa).
> Jak nie, to stracisz PI/AS.

Ok, a jak rozwiązać problem:

mam 3 obiekty: AS i 2xPI

1xPI u mojego jednego dostawcy Å‚Ä…cza - mam umowÄ™ sponsor lir
AS i druga klasa PI jest w GTS nie mam z nimi nic wspólnego, ot jest
MNT-by GTS i tyle. Oni się nie odzywają czy chciałbym umowę.

Czy jest możliwe przeniesienie tych obiektów do mojego pierwszego
sponsor lira?

--
pozdrawiam
Paweł Rohde