Re: TP w PLIX

Autor: Sławek Lipowski <slawek_at_lipowski.org>
Data: Sun 07 Mar 2010 - 23:47:25 MET

Konrad Plich pisze:

> Prezentacja wisi już na:
> http://www.rpkom.pl/images/pliki/tpnet_nowa_oferta_plnog.pdf
> Konrad

Czy ja dobrze rozumiem, że dostęp z Metro do PLIXa będzie realizowany
tylko pojedynczym linkiem 1Gbps, wspólnym dla wszystkich klientów?

No i jak rozumiem ruch PLIX <-> TP tylko max 10Gbps, współdzielone przez
wszystkich?

Czy dostępne przepływności będą powiększane w miarę możliwości?

Z czego wynika problem z zapewnieniem wyższego SLA? :(

Jak jest z kosztem podpięcia do Metro na potrzeby realizacji dostępu do
PLIXa? Czy to jest wliczone w cenę, czy wymaga dodatkowej
amortyzacji/opłaty instalacyjnej? Jakiego rzędu są to ewentualnie
koszta? Czy to są już pytania wyłącznie do handlowców z danego regionu?

--
Sławek Lipowski