Re: TP w PLIX

Autor: Tomasz Ziec <mash_at_elsat.net.pl>
Data: Sat 06 Mar 2010 - 14:18:50 MET

> pic na wode fotomontarz.

> Dostepny w znaczeniu, ze uslugi TPSA bedzie za posrednictwem DC plixa
> _kupic_

Ale za to TP zaoferowało ciekawš propozycję cenowš na dostęp do PLIXa
w ramach usługi metro internet (w ramach możliwoœci z całej polski).
Szczegóły będzie można poznać od kwietnia, jak tylko usługa zostanie
uruchomiona. W prezentacji z PLNOGa również będzie można co nieco
przeczytać.
A na otwarty peering z TP nie ma co liczyć, to się nie zmieni tak
długo jak długo będš mogli na tym zarabiać...co też sami otwarcie
przyznali.

Pozdrawiam,
Tomek.

--