Re: Nie będzie wymiany z AS5617 w polskich IX-ach

Autor: B.Borkowski / borkow.org <b.borkowski_at_borkow.org>
Data: Thu 25 Feb 2010 - 10:37:45 MET

W dniu 2010-02-24 22:19, Tomasz Kruk pisze:
> misiek,ale kazda firma posrednio byla budowana za pieniadze jej
> klientow

Futerkowy Misiu, ja nie miałem u siebie sytuacji, w której komitety
wiosek i miasteczek przychodziły i błagały o podłączenie mieszkańców do
mojej infrastruktury... A TP tak miało, w wielu przypadkach to
mieszkańcy kopali i układali kabelek, który wcześniej kupili - a teraz
TPSA czerpie z tego zyski, w większości przypadków kabel leży sobie już
jakieś 15 - 20 lat i tp na danej wiosce nie poczyniła żadnej inwestycji,
a ludzie płacą abonament tel. bo przyzwyczaili się do swojego numeru...

--
B. Borkowski