Re: warszawa-poznan (pionier/hawe)

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Mon 22 Feb 2010 - 16:39:06 MET

Lukasz Olesiejuk wrote:
> Dnia 22.02.2010 sq- <pawel@openwide.pl> napisa艂/a:

> My (zamekNet) lecimy tamtedy przez Sitela.
> Podsumowujac, co dzialalo? Skad brac backup?

dzia艂a艂o to co ma wykupione protekcje i zapisan膮 ow膮 protekcje w umowie.
Nam transit.global i acx atmanowy dzia艂a艂y, owszem pojawi艂y si臋 jakie艣
dziwne zrywania sesji pewnie z powodu przytkanego tego co im zosta艂o,
ale og贸lnie dzia艂a艂o dobrze.

Przypuszczam 偶e dzia艂a艂 r贸wnie偶 TKTelekom, bo to osobna organizacja ale
- podobno maj膮 te偶 jakie艣 w艂贸kna w kablu pioniera.. cho膰 nie wiem czy na
tym odcinku.

Nauczka - przed podpisaniem umowy pyta膰 dok艂adnie dostawc贸w kt贸rymi
kablami to leci, czy jest protekcja i je偶eli tak to czy czasem na jakim艣
odcinku nie jest to w jednym kablu (obie 艣cie偶ki).

Marcin