Re: warszawa-poznan (pionier/hawe)

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undefine_at_pld-linux.org>
Data: Mon 22 Feb 2010 - 15:06:47 MET

Dnia 22.02.2010 sq- <pawel@openwide.pl> napisał/a:

> to prawda, ale na naszej nieduzej rurce byc moze nie bylo tego tak
> czuc.
> czesc pakietow do tp szla przez level3 a czesc musialem tak samo
> odfiltrowac, mowisz, ze wieczorem sie ruszylo? ja ok 21 odczulem cos
> odwrotnego i przepialem wszystko na backup.
ok 14:50 zaczeli mi rozglaszac wiekszosc prefiksow espolu
ok 21:25 zaczeli rozglaszac mnie na swiat przez espol
ok 03:30 wszystko ruszylo poprawnie

gdzies pomiedzy dostalem informajce ze z neostrad nie mozna sie do mnie wbic -
okazalo sie ze ruch do neostrad byl kierowany do espolu, a potem "ginal". Po
odfiltrowaniu prefiksow /13 z tepsy (i puszczaniu tylko na /11 przez lacze
zagraniczne) - sytuacja wrocila do normy.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
HomePage: http://andrzej.dopierala.name/