Re: spotkanie z premierem nt. cenzury internetu

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_sergiusz.com>
Data: Sun 07 Feb 2010 - 23:29:16 MET

Dnia 07.02.2010 Krzysztof Halasa <khc@pm.waw.pl> napisał/a:

> A nie wiem, chyba juz sie ludziom znudzilo?

> To moze byc nie tyle "slowo-wytrych" co raczej rzeczywista motywacja -
> zdaje sie, ze "anty-piraci" placa zupelnie niezle za wszystko, co im na
> reke?

E tam, przykrywka na antyhazardową. Jak chce się coś przepchnąć to trzeba
dać pożywkę z której można ustąpić, blokada sieci to ta pożywka którą
się uda wywalczyć na nie, a zasadnicze poprawki łatwiej wtedy przemycić.
Pożywka może być gorsza niż zasadniczy plan, wtedy łatwiej przełknąć.

Też sam na to nie wpadłem, ale uświadomienie mnie argumentami przyjmuję.

Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest
coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".